Чинна законодавча база України у сфері державної таємниці успадкувала радянський підхід з надмірного засекречення всіх питань, що стосуються національної безпеки.
Ця система базується на принципі засекречення будь-якої інформації в секторі безпеки й оборони. Приміром, понад половину закупівель Міноборони засекречено. Це створює можливості для масштабної корупції, яка часто призводить до постачання неякісних військових товарів та послуг до Збройних Сил України, іноді опосередковано спричиняючи цим загибель українських військовослужбовців і військовослужбовиць. Так корупція в секторі безпеки й оборони послаблює здатність України захищати свою національну безпеку.
Одна з ключових цілей НАКО — посилити спроможність громадянського суспільства впроваджувати зміни до законодавства про державну таємницю. Ми переконані, що нове законодавство у сфері захисту державної таємниці має відповідати міжнародним демократичним стандартам. Це сприятиме збільшенню прозорості бюджетів і закупівель та дасть змогу ефективніше наглядати за ними.
Ця система базується на принципі засекречення будь-якої інформації в секторі безпеки й оборони. Приміром, понад половину закупівель Міноборони засекречено. Це створює можливості для масштабної корупції, яка часто призводить до постачання неякісних військових товарів та послуг до Збройних Сил України, іноді опосередковано спричиняючи цим загибель українських військовослужбовців і військовослужбовиць. Так корупція в секторі безпеки й оборони послаблює здатність України захищати свою національну безпеку.
Одна з ключових цілей НАКО — посилити спроможність громадянського суспільства впроваджувати зміни до законодавства про державну таємницю. Ми переконані, що нове законодавство у сфері захисту державної таємниці має відповідати міжнародним демократичним стандартам. Це сприятиме збільшенню прозорості бюджетів і закупівель та дасть змогу ефективніше наглядати за ними.